Klachten
BioVitaalFit hecht er veel waarde aan dat haar klanten tevreden zijn en wil jou zo goed mogelijk helpen bij een klacht. Dus ben je niet tevreden en/of heb je een klacht? Laat het ons dan weten! We zoeken dan samen naar een passende oplossing.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Maar uiteraard willen wij bij BioVitaalFit er alles aan doen om het probleem naar alle tevredenheid op te lossen, zowel voor jou als voor ons.
Team BioVitaalFit (Firma AlKo)
Telefoonnummer: 0031251838181
E-mail: [email protected]
- Maandag | 13.00 - 17.00 uur |
- Dinsdag | 11.00 - 17.00 uur |
- Woensdag | 11.00 - 17.00 uur |
- Donderdag | 11.00 - 17.00 uur |
- Vrijdag | 11.00 - 17.00 uur |
- Zaterdag | 11.00 - 17.00 uur |